Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nielegaalna | użytkownik

imię i nazwiskoOla adresWłodawa zarejestrowany20.01.2009 @15:59:47 ostatnio na stronie27.12.2010 @11:28:25



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8009475
digarty30 komentarze800 posty na forum5

komputer / sprzęt
Nikon D80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fotoMaykel    10.05.2009 @22:15:05
no ale nie ma to jak mieszkac w tym samym miescie :D:P
~fotoMaykel    10.05.2009 @22:07:36
bo nie mam komu robić,,,szkoda ze pani tak daleko mieszka bo jakaś modelka by mi sie przydała :D
~fotoMaykel    10.05.2009 @22:03:24
hehe...to ja sie tu czerwieniebo nie codzien moge rozmawiac z taka miła osoba
~fotoMaykel    10.05.2009 @22:00:14
jest jest, nie codziennie dostaje sie komenty od takiej ładnej pani fotograf :D
~fotoMaykel    10.05.2009 @21:49:52
i znów dziękować za komenta
~helutek    10.05.2009 @21:49:42
no właśnie nie ja się nie godzę :D
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    10.05.2009 @21:45:04
jeny, kobieto nie zawstydzaj mnie :P:P:P:P
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~fotoMaykel    10.05.2009 @21:43:36
niom podoba sie, lecz śliczniejsze jest to zdjecie w twoim profilu i to chyba ty jestes na tym zdjeciu ;*
~Marcinusss    10.05.2009 @21:39:56
no to własnie baw sie aparatem zobacz wejdz w menu i szukaj ustawien to jest proste
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~helutek    10.05.2009 @21:35:20
no przestań! nie ma czym się denerwować
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~Marcinusss    10.05.2009 @21:34:28
to nie poddawaj się aparatem trzeba sie bawić kombinować ustawiać ja jak robie zdjęcie księżycoowi to robie ponad 50 zdjęć z czego jedno wybieram co uważam że najlepiej wyszło
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~helutek    10.05.2009 @21:29:57
a daj spokój, nawet nie ma swojej galerii więc nie ma się czym przejmować.
żenua że tak pól francuskim powiem
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~Marcinusss    10.05.2009 @21:27:20
no to wypróbuj na księżycu ustaw na największy zoom i mi wyślij prywatnie albo dodaj na da
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~helutek    10.05.2009 @21:26:21
zdarzają się tutaj takie Patalkachy Zawsze znajdzie się jakiś pachołek co do czegoś sie przyczepi;p
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~Marcinusss    10.05.2009 @21:21:48
a Ty swoim nie ściągniesz? ja mam bardzo słaby sprzęt
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~Marcinusss    10.05.2009 @21:16:46
dziękuje za ocenkę wiesz ja moge robic takie zdjęcia ciągle jak bede dostawał buźki
_______
Dziękuje tzn oceniam. Pozdrawiam
~eugi    10.05.2009 @21:15:35
Ola BARDZO ďakujem :D
_______
~helutek    10.05.2009 @13:37:20
oooo ja też lubię hahaha :D
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    08.05.2009 @22:43:51
??
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    08.05.2009 @22:43:42
ze takei rude
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    08.05.2009 @22:36:22
jak najbardziej ja :D
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~hanka1414    03.05.2009 @17:09:42
no to tylko koń, ale brakuje tylko rogu i jak nic wyglądałby jak jednorożec
dzięki
_______
Zanurzona w marzeniach...
~idontknowany    03.05.2009 @16:41:19
hmm moze jakby uciac te zielone ciemne na górze;> tak mi sie wydaje, lubie takie panoramiczne kadry ale no tylko moje zdanie, kazdemu podoba sie co innego
_______
" Idź przez życie tak, aby ślady Twoich stóp przetrwały Cię... "

Zapraszam do mojej galerii i proszę o obiektywną opinię oraz konstruktywną krytykę.
~entuzjazm    02.05.2009 @22:06:47
o. Olka ;d.
~tanoshii    26.04.2009 @15:33:02
Pewno, że fajna
Moja wychowawczyni ^^
_______
Putting holes in happiness
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt